yemretuncel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun, yakın bir akrabam 40 günden fazla yoğun bakım ve hafif yoğun bakımda kaldı. Şu an sapasağlam çok az nefes darlığı kalmıştı onu da her geçen gün atlatıyor. Telefonla vs konustugunuzda pozitif konusmayi unutmayin bir de yemek sokmaya izin veriyorlarsa sevdigi yemekleri götürün.
Hocam doktoruyla görüşemiyoruz suan entübe durumda ne telefonla konusmasıı ne başka birşeyi. Nefes alsa başka birşey istediğimiz yok şuanda sadece %15 kendi nefes alabiliyor. %85 makine nefes alıyor.