Entübe olup iyileşen var mı?
136
●2.445
- 31-10-2021, 12:02:04İnşallah hocam inşallahTabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-10-2021, 15:16:15Geçmiş olsun, yakın bir akrabam 40 günden fazla yoğun bakım ve hafif yoğun bakımda kaldı. Şu an sapasağlam çok az nefes darlığı kalmıştı onu da her geçen gün atlatıyor. Telefonla vs konustugunuzda pozitif konusmayi unutmayin bir de yemek sokmaya izin veriyorlarsa sevdigi yemekleri götürün.