gryrgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İŞ yerinden arkadaşım 1 hafta kadar entübeydi. Şimdi çok iyi durumda. Moralinizi bozmayın anneniz gülerek çıkacaktır o hastaneden
İnşallah hocam