U_uR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öncelikle çok geçmiş olsun asla umutlarınızı yitirmeyin ve asla pes etmeyin sabırla bekleyin. 1 ay entübe kalıp sonrasında evde 3 ay yataktan kalkmayan tanıdığım var şuan sapasağlam işe gidip geliyor çok şükür iyileşti.
İnşallah iyileşir hocam inanın çok zormuş.