Öncelikle geçmiş olsun acil şifalar dilerim. Biz de geçen yıl bu zamanlar covid'e yakalanmıştık. Ben de hiç bir belirti olmamasına rağmen annem 15-20 gün hastanede entübe olarak kaldı. Pnömoni olmuş ve akciğerlerinin bir bölümüne virüs tutunmuştu. Bu zorlu sürecin ardından sağ salim hastaneden çıktı ve kısa sürede kendini toparladı. Siz de moralinizi bozmayın çabucak atlatır inşallah.
Ah inşallah hocam inşallah. Şuan tahlilleri iyiye gidiyor. D-dimer giderek yükseliyor bir onu çözebilseler bide nefesi çözebilseler yeter zaten