Son zamanlarda site satiş kısmında dolarla site satişlarında gözle görülür bir artış var.
tamam dolar yükseliyor bu 85 milyon her bir bireyine zarar
ama en azından r10'nun buna bir kısıtlama getirmesi gerekmez mi?
Dolarla Site Satışı hakkında
4
●144
- 16-10-2021, 00:22:44Bence gerekli değil hocam, hostingi, domaini ve temayı zaten dolarla alıyoruz, daha bir çok şey de var siteye dahil, dolarla yaptıysak dolarla da satabiliriz bence.dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-10-2021, 00:23:10Gelir dolar ise dolar ile satilmasinda ki sorun nedir? Satici hergun satis degerini TL bazindan guncellesin mi?dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-10-2021, 00:25:09bu mantıkla gidersek iş yapamayız.tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
petrolü de dolar bazında aliyoruz o zaman benzinciye gidelim bize dolarla benzin versin
bi mukabil dolarla gelen herşeyin dolarla satılması gerekir. - 16-10-2021, 00:30:50Zaten dolarla hocam her gün fiyat değişiyor, benzinliğe gittiğiniz her gün fiyat aynı mı? değil dolara göre TL'ye çeviriliyor. Her gün güncellemek yerine dolar bazında yazılması daha iyi, benim 6 ay önce 300e aldığım tema şimdi 500 ediyorsa önümüzdeki ay 600 edecekse neden TL olarak yazayım ki.dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle