dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son zamanlarda site satiş kısmında dolarla site satişlarında gözle görülür bir artış var.
tamam dolar yükseliyor bu 85 milyon her bir bireyine zarar
ama en azından r10'nun buna bir kısıtlama getirmesi gerekmez mi?
Gelir dolar ise dolar ile satilmasinda ki sorun nedir? Satici hergun satis degerini TL bazindan guncellesin mi?