dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son zamanlarda site satiş kısmında dolarla site satişlarında gözle görülür bir artış var.
tamam dolar yükseliyor bu 85 milyon her bir bireyine zarar
ama en azından r10'nun buna bir kısıtlama getirmesi gerekmez mi?
Bence gerekli değil hocam, hostingi, domaini ve temayı zaten dolarla alıyoruz, daha bir çok şey de var siteye dahil, dolarla yaptıysak dolarla da satabiliriz bence.