bu mantıkla gidersek iş yapamayız.
petrolü de dolar bazında aliyoruz o zaman benzinciye gidelim bize dolarla benzin versin
bi mukabil dolarla gelen herşeyin dolarla satılması gerekir.
Zaten dolarla hocam her gün fiyat değişiyor, benzinliğe gittiğiniz her gün fiyat aynı mı? değil dolara göre TL'ye çeviriliyor. Her gün güncellemek yerine dolar bazında yazılması daha iyi, benim 6 ay önce 300e aldığım tema şimdi 500 ediyorsa önümüzdeki ay 600 edecekse neden TL olarak yazayım ki.