Bence gerekli değil hocam, hostingi, domaini ve temayı zaten dolarla alıyoruz, daha bir çok şey de var siteye dahil, dolarla yaptıysak dolarla da satabiliriz bence.
bu mantıkla gidersek iş yapamayız.
petrolü de dolar bazında aliyoruz o zaman benzinciye gidelim bize dolarla benzin versin
bi mukabil dolarla gelen herşeyin dolarla satılması gerekir.