Askerlik... Şimdiki dönemde askerlik...
59
●1.304
- 15-10-2021, 11:33:43Üyeliği durdurulduÖnceden ağzımdan ekmeği alsalar sesimi çıkarmazdım. Dedim ki böyle hayat geçmez, bu sefer de tam tersi hiç sabrım yok artık. Efendi olurum en iyisinden.. kendimi de test etmiş olacağım, yazdığınız gibi..Mert29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-10-2021, 11:40:07Dediğin gibi dışarıda agzindan alsalar sesini cıkaracaksın. Haklıyken ses etmesini bileceksin,haksızken orta yolu bulmaya calışacaksin ama askerlik kavramı askeeiye bambaşka bir dünya. Onu anlatmakla degıl yasayinca anlayacaksın. Komutanlarin iyidir bir nebze rahat gecer ama orada bi patron varsa oda komutanlardır. Sana göre yanlış gelen birsey orada dogrudur ve onu uygulamak zorundasın başka alternatifinde yok zaten, bunun aksini diyen yalan söyluyor kendini kandıriyordur. Dedigim gibi fazla kimseyle takışma özellikle komutanlara karsı saygılı ol ters düşme yoksa askerligin çileyle biter. Kendi arkadaslarınla olan arandaki sorunları fazla büyütme orta yol illaki bulunur ama zaten orada kardes gibi olursunuz ve olmak zorundasinız yoksa vakit geçmez. Telefon konusu cok degiskendir bizde kullananda vardı gizli gizli ama acemi birligi ağrılı gecer. Uata birligindede yasak ancak bi şekilde sokan sokuyor.agartan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-10-2021, 11:43:37Üyeliği durdurulduÜst devreler, alt devrelere halen daha sorun çıkartmaya devam ediyorlar mı?Mert29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-10-2021, 11:46:49Bütün sıkıntıların 1. günü atlatana kadar sonrası sanki doğal ortamın orası gibi alışır sahiplenirsin. Telefon konusu gideceğin birliğe göre değişir ama abartmadığın sürece sorun olmaz. Ben 3 aylık kızım olduğunu söyledikten sonra takım komutanı kendi telefonundan görüntülü konuşmam için nöbetçi olduğu akşamlarda yanına çağırır telefonunu verirdi. Bu uygulamayı özel durum olan birçok askere yaptılar. Asabiyet konusuna gelince, bedelli olup da "parasıyla değil mi" kafasıyla askerliğini yakan gördüm. Dikkat et bu konuda af yok, burada da herkes söylemiş ya şeker gibi olursun.
- 15-10-2021, 11:48:25O konuda ise gittiğin yerden yere yine degiskenlik gösterir ama şöyle bişi var alt üst kavramı var. Nasıl var dersen söyleki; tamamen örnek veriyorum. Sabah 5te mıntıke temizligi varsa ust devreler, alt devreler yaptırir gibi gibi yani işler siralı devam ediyor. Gözunde büyutceğin bisi yok şuan kafanda neler canlandirdigini tahmin ediyorum ama gittiginde bunlarin hepsini boşuna sıkınti ettigini anlayacaksın. Bir laf vardır neyse demicem banlanırım😅. ..... zamanı durduramazlar diye yani öyle böyle iyisiyle kötüsuyle cıkacagın günde geliyoragartan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-10-2021, 11:49:05Üyeliği durdurulduGiderken yanıma alsam mı acaba hocam telefon? Yoksa oradan mı tedarik etsem duruma göre?Ugursuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-10-2021, 11:50:19Tuşlu telefon götürün, ortamı rahat görürseniz kargo/tanıdık vasıtasıyla akıllı telefon getirtirsiniz.agartan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-10-2021, 11:52:31Üyeliği durdurulduPeki kargoyla yollattım diyelim, o kargo nasıl ulaşacak bana? Yani girişte sormayacaklar mı nedir bu diye?Ugursuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle