Asabiyetini daha ilk girerken cımbızla alırlar merak etme😅. Orada aslanlık yapmaya çalışma kediye dönersin o yüzden efendilik tercihin olsun. Girerken ve cıkarken sendeki değisiklikleri kendin göreceksin.