agartan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önceden ağzımdan ekmeği alsalar sesimi çıkarmazdım. Dedim ki böyle hayat geçmez, bu sefer de tam tersi hiç sabrım yok artık. Efendi olurum en iyisinden.. kendimi de test etmiş olacağım, yazdığınız gibi..
Dediğin gibi dışarıda agzindan alsalar sesini cıkaracaksın. Haklıyken ses etmesini bileceksin,haksızken orta yolu bulmaya calışacaksin ama askerlik kavramı askeeiye bambaşka bir dünya. Onu anlatmakla degıl yasayinca anlayacaksın. Komutanlarin iyidir bir nebze rahat gecer ama orada bi patron varsa oda komutanlardır. Sana göre yanlış gelen birsey orada dogrudur ve onu uygulamak zorundasın başka alternatifinde yok zaten, bunun aksini diyen yalan söyluyor kendini kandıriyordur. Dedigim gibi fazla kimseyle takışma özellikle komutanlara karsı saygılı ol ters düşme yoksa askerligin çileyle biter. Kendi arkadaslarınla olan arandaki sorunları fazla büyütme orta yol illaki bulunur ama zaten orada kardes gibi olursunuz ve olmak zorundasinız yoksa vakit geçmez. Telefon konusu cok degiskendir bizde kullananda vardı gizli gizli ama acemi birligi ağrılı gecer. Uata birligindede yasak ancak bi şekilde sokan sokuyor.