Mert29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Asabiyetini daha ilk girerken cımbızla alırlar merak etme😅. Orada aslanlık yapmaya çalışma kediye dönersin o yüzden efendilik tercihin olsun. Girerken ve cıkarken sendeki değisiklikleri kendin göreceksin.
Önceden ağzımdan ekmeği alsalar sesimi çıkarmazdım. Dedim ki böyle hayat geçmez, bu sefer de tam tersi hiç sabrım yok artık. Efendi olurum en iyisinden.. kendimi de test etmiş olacağım, yazdığınız gibi..