Üst devreler, alt devrelere halen daha sorun çıkartmaya devam ediyorlar mı?
O konuda ise gittiğin yerden yere yine degiskenlik gösterir ama şöyle bişi var alt üst kavramı var. Nasıl var dersen söyleki; tamamen örnek veriyorum. Sabah 5te mıntıke temizligi varsa ust devreler, alt devreler yaptırir gibi gibi yani işler siralı devam ediyor. Gözunde büyutceğin bisi yok şuan kafanda neler canlandirdigini tahmin ediyorum ama gittiginde bunlarin hepsini boşuna sıkınti ettigini anlayacaksın. Bir laf vardır neyse demicem banlanırım😅. ..... zamanı durduramazlar diye yani öyle böyle iyisiyle kötüsuyle cıkacagın günde geliyor