Bütün sıkıntıların 1. günü atlatana kadar sonrası sanki doğal ortamın orası gibi alışır sahiplenirsin. Telefon konusu gideceğin birliğe göre değişir ama abartmadığın sürece sorun olmaz. Ben 3 aylık kızım olduğunu söyledikten sonra takım komutanı kendi telefonundan görüntülü konuşmam için nöbetçi olduğu akşamlarda yanına çağırır telefonunu verirdi. Bu uygulamayı özel durum olan birçok askere yaptılar. Asabiyet konusuna gelince, bedelli olup da "parasıyla değil mi" kafasıyla askerliğini yakan gördüm. Dikkat et bu konuda af yok, burada da herkes söylemiş ya şeker gibi olursun.
Giderken yanıma alsam mı acaba hocam telefon? Yoksa oradan mı tedarik etsem duruma göre?