Vicdan Azabı Nasıl Geçer?
35
●975
- 07-10-2021, 07:24:11Çok geçmiş olsun, Allah yardımcınız oolsun en kısa zamanda umarım iyileşir
- 07-10-2021, 07:28:38Bana devlet hastanesi çocuktan ilk kan alınırken topuktan alınıyor dediler fetul ketenuri yani zeka geriliği olabilir. Az biraz uyanık ve araştırmacı olmak lazım mevzu çocuksa hemen aldım çocuğu malum bir özele gittim. Gitmesem bosyere ilac verecekler cocuga ayrica aklinizda bulunsun topuk kani ilk sonuclarda genelde yanlis cikar 2 veya 3. Topuk kani dogru sonucu veriri Sonuç 2 yaşında sapasağlam bir oğlum var maşallah
- 07-10-2021, 07:28:54Hocam öncelikle çok geçmiş olsun, bebeklerde ve çocuklarda kırıklar çatlaklar çok çabuk iyileşir. Beyin kanaması olmamışsa çatlak sorun olmaz dediği odur doktorların. Hatta şöyle bir örnek vereyim ben ilkokul çağındayken trafik kazasında 3-4 tane kaburgam kırıldı 2 ayda sağlam oldu tekrar alçı ile filan düzeldi. Şu an yaşım 30, geçen sene omzum çıktı daha hala düzelecek diye bekliyorum. Yani yaş küçükken kemikler gelişme evresindeyken çok çabuk iyileşir.
Dipnot:
El kadar bebeği de pusette taşımayın be kardeşim.
EnDipNot:
İkiz bebek bekliyoruz mecbur alacağız. Tedbir kuldan takdir Allahtan..
Sadaka verin hocam bol bol, belayı savuşturur. Kendinizi de yıpratmadan düzel bir hastaneye götürüp baktırın. Eşinizin de de bebeğin de size ihtiyacı var sonuçta. Kaza ile adam da ölüyor. - 07-10-2021, 07:55:22Daha okula başlamamıştım.
Dışarıdaydım boyum da küçük, zile basmak için bisikletin üstüne çıktım. Çocuk aklı işte
Bisiklet kaydı kafamın üstüne yapıştım yere şlak diye
O kadar fena düşmüşüm ki komşular sese dışarı çıkmıştı.
Kafatasımda kırık vardı, şimdi 10 sene geçti çok şükür ufacık bir izden başka bir şey kalmadı. O da saçları kestirince gözüküyor
Aslan parçamıza Allah'tan şifa diliyorum. Allah'ın izniyle bişey olmaz yeğenimize boşa sıkma canını. Kasten yaptığın bir şey değil. Küvezden çıkınca da öp benim yerime olur mu
Sevgiler.

O kadar fena düşmüşüm ki komşular sese dışarı çıkmıştı.