Daha okula başlamamıştım.

Dışarıdaydım boyum da küçük, zile basmak için bisikletin üstüne çıktım. Çocuk aklı işte

Bisiklet kaydı kafamın üstüne yapıştım yere şlak diye O kadar fena düşmüşüm ki komşular sese dışarı çıkmıştı.

Kafatasımda kırık vardı, şimdi 10 sene geçti çok şükür ufacık bir izden başka bir şey kalmadı. O da saçları kestirince gözüküyor

Aslan parçamıza Allah'tan şifa diliyorum. Allah'ın izniyle bişey olmaz yeğenimize boşa sıkma canını. Kasten yaptığın bir şey değil. Küvezden çıkınca da öp benim yerime olur mu

Sevgiler.