• 07-10-2021, 09:15:38
    #19
    Daha çok küçük bu tarz düşmeler de bıngıldak zArar görmediği sürece gerisi iyileşiyor. Çatlak çok önem arz etmez merak etmeyin. Benim oğlumda 40 günlükken düştü Allah'a şükür çok sağlıklı. Kendinizi üzmeyin her şer görünen şeyde bir hayır vardır. Zaten şuan doktor kontrolünde olası bir durumda ilk 24 saatte belli ederdi. Rabbim acil şifalar versin. Daha görecek çok güzel gününüz var önünüzde...
  • 07-10-2021, 09:36:05
    #20
    Allah yardımcın olsun bol bol dua et şunu unutmayın Allah affedicidir
  • 07-10-2021, 10:27:37
    #21
    Geçmiş olsun. Dini inancınız varsa maneviyat olarak dua edip Alllah'a sığınmanız ruhen iyi gelebilir ve inşallah korkulacak bir şey olmuyacak
  • 07-10-2021, 10:50:11
    #22
    Çıkmamış candan umut kesilmez.
    Yaradan merhametlidir.
    Bu bir kazaydı ve herkes yaşayabilirdi.
    Elinde olsaydı belki de başka bir şey olacaktı ve daha yüksekten düşecekti.
    Biliyorum kötü hissediyorsunuz ama siz bir baba olarak oğlunuz için elinzden gelen her şeyi yaptığınınız taktirde gerisi önemsizdir.
    Çöpe atmamış, ailesiz bırakmamışsınız.
    İnancınız varsa dua edin.
    Oturun ve yalnız olacağınız bir yerde içinizi yaradan a dökün.
    İnanın bana ağlamayacak olsanız bile hıçkırarak ağlarsınız.
    • paskevich
    paskevich bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 07-10-2021, 11:10:46
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Sizin bir hatanız yok. İsteyerek yapmadınız. Her zaman refleks kaybı unutkanlık dikkatsizlik olur. Ufak bir hata büyük kazalara neden olabilir. Niyet bozuk olmadıktan sonra sizde yükümlülük de yoktur.
  • 07-10-2021, 17:20:38
    #24
    geçmiş olsun abi.
    • paskevich
    paskevich bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 07-10-2021, 17:25:50
    #25
    Vicdan azabı yerine, çocuğuna dikkat edebilirsin. Vicdan azabı yerine, oğlun için Allah'tan şifa dile ağa.
    Bugün bize ne olacağı bile meçhul.
  • 07-10-2021, 17:38:14
    #26
    Çocuğa gelecekte oluşacak her hangi bir durum tarafınızdan suçluluk duygusu olarak geri dönecek. Çocuk bir şekilde sizin yaptığınızı bilmesin. Sakıncalı. Vijdan azabı sadece ve sadece iyi yürekli insanlar tarafından tarafsızlık ilkesi adı altında devam ederekten hüküm sürer. Vijdan azabı durumu yine aynı kişi tarafından dindirilmelidir aksi taktirde kalıcılık söz konusu olacaktır bu da sizi Ölümden sonra da bir şekilde yaralamaya devam edecektir (Bunu istemezsiniz hocam!' O vijdan azabı tarafınızdan çıkarıldı, yine tarafınızdan yok edilebilir. Bebeği düşünmeyin, yaptıklarınızı içinize atmayın fiziksel yollu iletişim ile sunum yapın, düşünme ve yapma politikası izleyin. Vijdan azabı kederinde ötesindedir.

    Büyük geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum.
  • 07-10-2021, 17:57:58
    #27
    Allah beterinden sakalsın. Sadaka verin, ÇOCUK SEVİNDİRİN.