Çıkmamış candan umut kesilmez.
Yaradan merhametlidir.
Bu bir kazaydı ve herkes yaşayabilirdi.
Elinde olsaydı belki de başka bir şey olacaktı ve daha yüksekten düşecekti.
Biliyorum kötü hissediyorsunuz ama siz bir baba olarak oğlunuz için elinzden gelen her şeyi yaptığınınız taktirde gerisi önemsizdir.
Çöpe atmamış, ailesiz bırakmamışsınız.
İnancınız varsa dua edin.
Oturun ve yalnız olacağınız bir yerde içinizi yaradan a dökün.
İnanın bana ağlamayacak olsanız bile hıçkırarak ağlarsınız.