Daha çok küçük bu tarz düşmeler de bıngıldak zArar görmediği sürece gerisi iyileşiyor. Çatlak çok önem arz etmez merak etmeyin. Benim oğlumda 40 günlükken düştü Allah'a şükür çok sağlıklı. Kendinizi üzmeyin her şer görünen şeyde bir hayır vardır. Zaten şuan doktor kontrolünde olası bir durumda ilk 24 saatte belli ederdi. Rabbim acil şifalar versin. Daha görecek çok güzel gününüz var önünüzde...