Sizin bir hatanız yok. İsteyerek yapmadınız. Her zaman refleks kaybı unutkanlık dikkatsizlik olur. Ufak bir hata büyük kazalara neden olabilir. Niyet bozuk olmadıktan sonra sizde yükümlülük de yoktur.