Çok geçmiş olsun. Daha beteri de olabilir diye düşünüp şükredin hocam.
Bir baba olarak evladına bu kadar üzülen birisinin kasıtlı yapmayacağı ortada. Onun için vicdan azabı çekmenize gerek yok.
Allah şifa versin.
Bol bol dua edin. Dua da rahatlatır sizi.