Hocam öncelikle çok geçmiş olsun, bebeklerde ve çocuklarda kırıklar çatlaklar çok çabuk iyileşir. Beyin kanaması olmamışsa çatlak sorun olmaz dediği odur doktorların. Hatta şöyle bir örnek vereyim ben ilkokul çağındayken trafik kazasında 3-4 tane kaburgam kırıldı 2 ayda sağlam oldu tekrar alçı ile filan düzeldi. Şu an yaşım 30, geçen sene omzum çıktı daha hala düzelecek diye bekliyorum. Yani yaş küçükken kemikler gelişme evresindeyken çok çabuk iyileşir.

Dipnot:
El kadar bebeği de pusette taşımayın be kardeşim.

EnDipNot:
İkiz bebek bekliyoruz mecbur alacağız. Tedbir kuldan takdir Allahtan..

Sadaka verin hocam bol bol, belayı savuşturur. Kendinizi de yıpratmadan düzel bir hastaneye götürüp baktırın. Eşinizin de de bebeğin de size ihtiyacı var sonuçta. Kaza ile adam da ölüyor.