Bana devlet hastanesi çocuktan ilk kan alınırken topuktan alınıyor dediler fetul ketenuri yani zeka geriliği olabilir. Az biraz uyanık ve araştırmacı olmak lazım mevzu çocuksa hemen aldım çocuğu malum bir özele gittim. Gitmesem bosyere ilac verecekler cocuga ayrica aklinizda bulunsun topuk kani ilk sonuclarda genelde yanlis cikar 2 veya 3. Topuk kani dogru sonucu veriri Sonuç 2 yaşında sapasağlam bir oğlum var maşallah