SEOBuyuk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Vergi mükellefi olmak neden ücretli?
16
●315
- 02-10-2021, 00:25:52Devlete vergi vermek normal ama para ile vergi vermek saçma ne demek hocam ?
- 02-10-2021, 00:27:29Üyeliği durduruldubence gayet açık bir cümle. vergi mükellefi olmak için para ödüyorsun yani para ile vergi vermiş oluyorsunAbdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-10-2021, 00:31:57Hocam vergi vermek normal diyorsun ama para ile vergi ödemek saçma diyorsun .Kusura bakmayın ama sarhoş falan mısınız ? Acaba ben mi sarhoşum diye kendi kendime şüpheye düşürdün gece gece.SEOBuyuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vergiyi neyle vereceğiz hocam unla mı ?
Vergi her ülkede var .Vergi mükellefi olmak için ek ücrete gerek yok.Kendi başınıza da zaten gidip ücretsiz vergi mükellefi olabiliyorsun.Vergi mükellefi olduktan sonra vergi ödememiz saçma ne demek onu anlamadım ?
Vergi %sinin çok olduğunu eleştirseniz hak veririm ama parayla vergi ödüyoruz demenizi bir türlü anlamadım ya da tam olarak siz anlatamadınız.
Anlayan biri bana detaylı açıklarsa sevinirim. - 02-10-2021, 00:38:14Üyeliği durdurulduhala anlamadınız demek istediğimi siz. Şirket açmanın belli bir ücreti var. işte o ücreti vermek saçma diyorum. Vergi mükellefi olmak için şirket açmanız gerek ve bununda birsürü masrafı var.Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-10-2021, 00:41:42Ben şahıs şirketi açarken 1 tl bile ödemedim.SEOBuyuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açtıktan sonra masrafları var tabiki . - 02-10-2021, 00:42:55SEOBuyuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam başlıkdan bakınca ne sormak istediğinizi anladım. Gib ve edevlet üzerinden tamamen ücretsiz. Bazı uyanık muhasebeciler kafalarına göre 300-500- 1000 tl gibi rakamlar istiyor ama gerçekte ücretsiz şu an bile oturduğun yerden şahıs firması için başvurabilirsin. Başvurunu yapar muhasebecini bulur, gib kullanıcı adını şifreni verir ve yoklama memurunu beklemeye başlarsın. - 02-10-2021, 00:43:48Aynen öyle hocam. Burda bence eleştirilmesi gereken şey türkiyede neden vergi % si çok ? demek olur.Astra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle