SEOBuyuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hala anlamadınız demek istediğimi siz. Şirket açmanın belli bir ücreti var. işte o ücreti vermek saçma diyorum. Vergi mükellefi olmak için şirket açmanız gerek ve bununda birsürü masrafı var.

Hocam başlıkdan bakınca ne sormak istediğinizi anladım. Gib ve edevlet üzerinden tamamen ücretsiz. Bazı uyanık muhasebeciler kafalarına göre 300-500- 1000 tl gibi rakamlar istiyor ama gerçekte ücretsiz şu an bile oturduğun yerden şahıs firması için başvurabilirsin. Başvurunu yapar muhasebecini bulur, gib kullanıcı adını şifreni verir ve yoklama memurunu beklemeye başlarsın.