hala anlamadınız demek istediğimi siz. Şirket açmanın belli bir ücreti var. işte o ücreti vermek saçma diyorum. Vergi mükellefi olmak için şirket açmanız gerek ve bununda birsürü masrafı var.
Ben şahıs şirketi açarken 1 tl bile ödemedim.
Açtıktan sonra masrafları var tabiki .