Astra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vergi mükellefi olmak ücretli değil.

Vergi ödenir.

Neden kar etmesem de vergi veriyorum, neden maaşımdan vergi kesildiği halde tekrar vergi ödüyorum tarzı sorular elbette sorulabilir.
Aynen öyle hocam. Burda bence eleştirilmesi gereken şey türkiyede neden vergi % si çok ? demek olur.