SEOBuyuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
devletlere vergi veriyoruz orada sıkıntı yok gayet normal ama para ile vergi vermek çok saçma eminim vergi vemrek paralı olmasa herkes verir.
Devlete vergi vermek normal ama para ile vergi vermek saçma ne demek hocam ?