SEOBuyuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence gayet açık bir cümle. vergi mükellefi olmak için para ödüyorsun yani para ile vergi vermiş oluyorsun
Hocam vergi vermek normal diyorsun ama para ile vergi ödemek saçma diyorsun .Kusura bakmayın ama sarhoş falan mısınız ? Acaba ben mi sarhoşum diye kendi kendime şüpheye düşürdün gece gece.
Vergiyi neyle vereceğiz hocam unla mı ?
Vergi her ülkede var .Vergi mükellefi olmak için ek ücrete gerek yok.Kendi başınıza da zaten gidip ücretsiz vergi mükellefi olabiliyorsun.Vergi mükellefi olduktan sonra vergi ödememiz saçma ne demek onu anlamadım ?
Vergi %sinin çok olduğunu eleştirseniz hak veririm ama parayla vergi ödüyoruz demenizi bir türlü anlamadım ya da tam olarak siz anlatamadınız.
Anlayan biri bana detaylı açıklarsa sevinirim.