• 02-10-2021, 00:25:52
    #10
    SEOBuyuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    devletlere vergi veriyoruz orada sıkıntı yok gayet normal ama para ile vergi vermek çok saçma eminim vergi vemrek paralı olmasa herkes verir.
    Devlete vergi vermek normal ama para ile vergi vermek saçma ne demek hocam ?
  • 02-10-2021, 00:27:29
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devlete vergi vermek normal ama para ile vergi vermek saçma ne demek hocam ?
    bence gayet açık bir cümle. vergi mükellefi olmak için para ödüyorsun yani para ile vergi vermiş oluyorsun
  • 02-10-2021, 00:31:57
    #12
    SEOBuyuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence gayet açık bir cümle. vergi mükellefi olmak için para ödüyorsun yani para ile vergi vermiş oluyorsun
    Hocam vergi vermek normal diyorsun ama para ile vergi ödemek saçma diyorsun .Kusura bakmayın ama sarhoş falan mısınız ? Acaba ben mi sarhoşum diye kendi kendime şüpheye düşürdün gece gece.
    Vergiyi neyle vereceğiz hocam unla mı ?
    Vergi her ülkede var .Vergi mükellefi olmak için ek ücrete gerek yok.Kendi başınıza da zaten gidip ücretsiz vergi mükellefi olabiliyorsun.Vergi mükellefi olduktan sonra vergi ödememiz saçma ne demek onu anlamadım ?
    Vergi %sinin çok olduğunu eleştirseniz hak veririm ama parayla vergi ödüyoruz demenizi bir türlü anlamadım ya da tam olarak siz anlatamadınız.
    Anlayan biri bana detaylı açıklarsa sevinirim.
  • 02-10-2021, 00:38:14
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam vergi vermek normal diyorsun ama para ile vergi ödemek saçma diyorsun .Kusura bakmayın ama sarhoş falan mısınız ? Acaba ben mi sarhoşum diye kendi kendime şüpheye düşürdün gece gece.
    Vergiyi neyle vereceğiz hocam unla mı ?
    Vergi her ülkede var .Vergi mükellefi olmak için ek ücrete gerek yok.Kendi başınıza da zaten gidip ücretsiz vergi mükellefi olabiliyorsun.Vergi mükellefi olduktan sonra vergi ödememiz saçma ne demek onu anlamadım ?
    Vergi %sinin çok olduğunu eleştirseniz hak veririm ama parayla vergi ödüyoruz demenizi bir türlü anlamadım ya da tam olarak siz anlatamadınız.
    Anlayan biri bana detaylı açıklarsa sevinirim.
    hala anlamadınız demek istediğimi siz. Şirket açmanın belli bir ücreti var. işte o ücreti vermek saçma diyorum. Vergi mükellefi olmak için şirket açmanız gerek ve bununda birsürü masrafı var.
  • 02-10-2021, 00:40:22
    #14
    Vergi mükellefi olmak ücretli değil.

    Vergi ödenir.

    Neden kar etmesem de vergi veriyorum, neden maaşımdan vergi kesildiği halde tekrar vergi ödüyorum tarzı sorular elbette sorulabilir.
  • 02-10-2021, 00:41:42
    #15
    SEOBuyuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hala anlamadınız demek istediğimi siz. Şirket açmanın belli bir ücreti var. işte o ücreti vermek saçma diyorum. Vergi mükellefi olmak için şirket açmanız gerek ve bununda birsürü masrafı var.
    Ben şahıs şirketi açarken 1 tl bile ödemedim.
    Açtıktan sonra masrafları var tabiki .
  • 02-10-2021, 00:42:55
    #16
    SEOBuyuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hala anlamadınız demek istediğimi siz. Şirket açmanın belli bir ücreti var. işte o ücreti vermek saçma diyorum. Vergi mükellefi olmak için şirket açmanız gerek ve bununda birsürü masrafı var.

    Hocam başlıkdan bakınca ne sormak istediğinizi anladım. Gib ve edevlet üzerinden tamamen ücretsiz. Bazı uyanık muhasebeciler kafalarına göre 300-500- 1000 tl gibi rakamlar istiyor ama gerçekte ücretsiz şu an bile oturduğun yerden şahıs firması için başvurabilirsin. Başvurunu yapar muhasebecini bulur, gib kullanıcı adını şifreni verir ve yoklama memurunu beklemeye başlarsın.
  • 02-10-2021, 00:43:48
    #17
    Astra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vergi mükellefi olmak ücretli değil.

    Vergi ödenir.

    Neden kar etmesem de vergi veriyorum, neden maaşımdan vergi kesildiği halde tekrar vergi ödüyorum tarzı sorular elbette sorulabilir.
    Aynen öyle hocam. Burda bence eleştirilmesi gereken şey türkiyede neden vergi % si çok ? demek olur.