• 26-09-2021, 18:11:46
    #10
    Üyeliği durduruldu
    adilesme71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam tahliye tahütname genelde mülk sahibinin işine yarar eğer size boş tahliye kağıdına imza attırırlarsa 1 ay içinde istediği gibi çıkartır sizi mülkten. Noter tastiksiz sözleşmede bir mükmü olmuyor maalesef millet notere para vermemek için kaba düzen yapıyor istediğin zaman çık bir sorun olmaz yani mülkten.
    Pm attım adil bey
  • 26-09-2021, 18:13:28
    #11
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    @adilesme71; hocam bilginiz olmayan konularda yorum yapmayın bence. noter onaylı olup olmaması farketmez. tahliye taahhütnamesi önceden imzalanırsa hükmü olmaz. insanlara yanlış bilgi verip vebal almayın.
  • 26-09-2021, 18:17:03
    #12
    Kiracı kontrat tarihinden evvel çıkarsa mülk sahibi dilerse yeniden gayrimenkul kiraya verilene kadar eski kiracıdan parasını alır. Bu süreçte kiralanan mal kiraya gitmez ve sözleşme biterse kiracının sorumluluğu da biter..
  • 26-09-2021, 18:18:34
    #13
    ekareklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @adilesme71; hocam bilginiz olmayan konularda yorum yapmayın bence. noter onaylı olup olmaması farketmez. tahliye taahhütnamesi önceden imzalanırsa hükmü olmaz. insanlara yanlış bilgi verip vebal almayın.
    hocam bilginiz var ise buyrun siz cevablayın 8 sene emlak sektöründe kendi iş yerimi çalıştırdım hic bir ev sahibinin veya iş yeri sahibinin erken cıkan kiracılardan bişey alabildigini görmedim. Hatta başıma çokca gelmiştir ki kiracıların apartmanı terk etmesine ragmen perdeleri sökmeyip ev sahibinin 1 sene eve giremedigi bile olmuştur. Herşey kiracıda biter kısacası iyi günler.
  • 26-09-2021, 18:33:43
    #14
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    adilesme71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bilginiz var ise buyrun siz cevablayın 8 sene emlak sektöründe kendi iş yerimi çalıştırdım hic bir ev sahibinin veya iş yeri sahibinin erken cıkan kiracılardan bişey alabildigini görmedim. Hatta başıma çokca gelmiştir ki kiracıların apartmanı terk etmesine ragmen perdeleri sökmeyip ev sahibinin 1 sene eve giremedigi bile olmuştur. Herşey kiracıda biter kısacası iyi günler.
    Valla hocam bizde uzun yıllardır bu sektördeyiz. Baba oğul en son ben kendi oturduğum evden çıktım, çatır çatır 3 aylık kirasını verdim adamın. Uğraşırsan alırsın.

    Tahliye taahhütnamesine de gelecek olursak, adam tahliye davası açıyor sana taahhütnameyi göstererek, taahhütnameye eski bir tarih atıyor. Davaya itiraz edip mürekkep testi istiyorsun. Mürekkep testinde tarih yeni, imza eski bir tarihte atıldığı için sözleşme geçersiz sayılıyor.
  • 26-09-2021, 18:38:10
    #15
    Üyeliği durduruldu
    ekareklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam bizde uzun yıllardır bu sektördeyiz. Baba oğul en son ben kendi oturduğum evden çıktım, çatır çatır 3 aylık kirasını verdim adamın. Uğraşırsan alırsın.

    Tahliye taahhütnamesine de gelecek olursak, adam tahliye davası açıyor sana taahhütnameyi göstererek, taahhütnameye eski bir tarih atıyor. Davaya itiraz edip mürekkep testi istiyorsun. Mürekkep testinde tarih yeni, imza eski bir tarihte atıldığı için sözleşme geçersiz sayılıyor.
    Üstadım tahliye tahütnamesi yoksa ve basit bir kira sözleşmesi sadece varsa bile çıkamaz mı, noter onaysız olursa geçerliliği varmı
  • 26-09-2021, 19:03:25
    #16
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    JimmyBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstadım tahliye tahütnamesi yoksa ve basit bir kira sözleşmesi sadece varsa bile çıkamaz mı, noter onaysız olursa geçerliliği varmı
    Tabii ki var hocam. Sonuç olarak imzalamışsınız. Mülk sahibi ile görüşüp orta yolu bulmanız en doğrusu. Örnek veriyorum 6 ayınız var, 2 ay kirayı verelim öyle çıkalım diyebilirsiniz ve ya durumunuzun sıkışık olduğunu ve çıkmak zorunda olduğunuzu belirtip çıkabilirsiniz.