adilesme71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam tahliye tahütname genelde mülk sahibinin işine yarar eğer size boş tahliye kağıdına imza attırırlarsa 1 ay içinde istediği gibi çıkartır sizi mülkten. Noter tastiksiz sözleşmede bir mükmü olmuyor maalesef millet notere para vermemek için kaba düzen yapıyor istediğin zaman çık bir sorun olmaz yani mülkten.
Pm attım adil bey