hocam tahliye tahütname genelde mülk sahibinin işine yarar eğer size boş tahliye kağıdına imza attırırlarsa 1 ay içinde istediği gibi çıkartır sizi mülkten. Noter tastiksiz sözleşmede bir mükmü olmuyor maalesef millet notere para vermemek için kaba düzen yapıyor istediğin zaman çık bir sorun olmaz yani mülkten.