ekareklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla hocam bizde uzun yıllardır bu sektördeyiz. Baba oğul en son ben kendi oturduğum evden çıktım, çatır çatır 3 aylık kirasını verdim adamın. Uğraşırsan alırsın.

Tahliye taahhütnamesine de gelecek olursak, adam tahliye davası açıyor sana taahhütnameyi göstererek, taahhütnameye eski bir tarih atıyor. Davaya itiraz edip mürekkep testi istiyorsun. Mürekkep testinde tarih yeni, imza eski bir tarihte atıldığı için sözleşme geçersiz sayılıyor.
Üstadım tahliye tahütnamesi yoksa ve basit bir kira sözleşmesi sadece varsa bile çıkamaz mı, noter onaysız olursa geçerliliği varmı