ekareklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@adilesme71; hocam bilginiz olmayan konularda yorum yapmayın bence. noter onaylı olup olmaması farketmez. tahliye taahhütnamesi önceden imzalanırsa hükmü olmaz. insanlara yanlış bilgi verip vebal almayın.
hocam bilginiz var ise buyrun siz cevablayın 8 sene emlak sektöründe kendi iş yerimi çalıştırdım hic bir ev sahibinin veya iş yeri sahibinin erken cıkan kiracılardan bişey alabildigini görmedim. Hatta başıma çokca gelmiştir ki kiracıların apartmanı terk etmesine ragmen perdeleri sökmeyip ev sahibinin 1 sene eve giremedigi bile olmuştur. Herşey kiracıda biter kısacası iyi günler.