• 26-09-2021, 18:01:11
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamlar arkadaşın ofisi mevcut 1 yıl sözleşmesi dolmadan çıkmak istiyor, çıkma hakkı var mıdır? Bilgili kişiler yorumlar ise seviniriz.
  • 26-09-2021, 18:02:14
    #2
    Üyeliği durduruldu
    takip++
  • 26-09-2021, 18:02:35
    #3
    Tahliye tahütnamesi yaptınız mı peki birde sözleşme noter tastiklimi ?
  • 26-09-2021, 18:03:26
    #4
    takipteyim hocamm😂
    • JimmyBey
    JimmyBey bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 26-09-2021, 18:03:34
    #5
    Üyeliği durduruldu
    [9=XantibieN;1081044667]takip++[/QUOTE]
    Tabi reis
    adilesme71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tahliye tahütnamesi yaptınız mı peki birde sözleşme noter tastiklimi ?
    Noter tasdikli değil, basit emlakçı sözleşmesi ve tahütname yok hocam
  • 26-09-2021, 18:04:38
    #6
    JimmyBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    [9=XantibieN;1081044667]takip++
    Tabi reis

    Noter tasdikli değil, basit emlakçı sözleşmesi ve tahütname yok hocam[/QUOTE]
    Ozaman bir sorun olmaz hocam
  • 26-09-2021, 18:05:32
    #7
    adilesme71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tahliye tahütnamesi yaptınız mı peki birde sözleşme noter tastiklimi ?
    Onlarla tam olarak iki taraf ne yapabilir hocam detaylı bilgi verirmisiniz

    yani mal sahibi ve kiracının ne gibi işine yarar
  • 26-09-2021, 18:06:29
    #8
    Üyeliği durduruldu
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onlarla tam olarak iki taraf ne yapabilir hocam detaylı bilgi verirmisiniz

    yani mal sahibi ve kiracının ne gibi işine yarar
    Çok güzel soru hocam teşekkürler
    @adilesme71; hocam bilginiz varmı
  • 26-09-2021, 18:07:36
    #9
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onlarla tam olarak iki taraf ne yapabilir hocam detaylı bilgi verirmisiniz

    yani mal sahibi ve kiracının ne gibi işine yarar
    hocam tahliye tahütname genelde mülk sahibinin işine yarar eğer size boş tahliye kağıdına imza attırırlarsa 1 ay içinde istediği gibi çıkartır sizi mülkten. Noter tastiksiz sözleşmede bir mükmü olmuyor maalesef millet notere para vermemek için kaba düzen yapıyor istediğin zaman çık bir sorun olmaz yani mülkten.