[9=XantibieN;1081044667]takip++[/QUOTE]
Tabi reis
adilesme71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tahliye tahütnamesi yaptınız mı peki birde sözleşme noter tastiklimi ?
Noter tasdikli değil, basit emlakçı sözleşmesi ve tahütname yok hocam