JimmyBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
[9=XantibieN;1081044667]takip++
Tabi reis

Noter tasdikli değil, basit emlakçı sözleşmesi ve tahütname yok hocam[/QUOTE]
Ozaman bir sorun olmaz hocam