Üstadım tahliye tahütnamesi yoksa ve basit bir kira sözleşmesi sadece varsa bile çıkamaz mı, noter onaysız olursa geçerliliği varmı
Tabii ki var hocam. Sonuç olarak imzalamışsınız. Mülk sahibi ile görüşüp orta yolu bulmanız en doğrusu. Örnek veriyorum 6 ayınız var, 2 ay kirayı verelim öyle çıkalım diyebilirsiniz ve ya durumunuzun sıkışık olduğunu ve çıkmak zorunda olduğunuzu belirtip çıkabilirsiniz.