adilesme71 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kira sözleşmesi hakkında sorum var.
15
●188
- 26-09-2021, 18:13:28@adilesme71; hocam bilginiz olmayan konularda yorum yapmayın bence. noter onaylı olup olmaması farketmez. tahliye taahhütnamesi önceden imzalanırsa hükmü olmaz. insanlara yanlış bilgi verip vebal almayın.
- 26-09-2021, 18:18:34hocam bilginiz var ise buyrun siz cevablayın 8 sene emlak sektöründe kendi iş yerimi çalıştırdım hic bir ev sahibinin veya iş yeri sahibinin erken cıkan kiracılardan bişey alabildigini görmedim. Hatta başıma çokca gelmiştir ki kiracıların apartmanı terk etmesine ragmen perdeleri sökmeyip ev sahibinin 1 sene eve giremedigi bile olmuştur. Herşey kiracıda biter kısacası iyi günler.ekareklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-09-2021, 18:33:43Valla hocam bizde uzun yıllardır bu sektördeyiz. Baba oğul en son ben kendi oturduğum evden çıktım, çatır çatır 3 aylık kirasını verdim adamın. Uğraşırsan alırsın.adilesme71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tahliye taahhütnamesine de gelecek olursak, adam tahliye davası açıyor sana taahhütnameyi göstererek, taahhütnameye eski bir tarih atıyor. Davaya itiraz edip mürekkep testi istiyorsun. Mürekkep testinde tarih yeni, imza eski bir tarihte atıldığı için sözleşme geçersiz sayılıyor. - 26-09-2021, 18:38:10Üyeliği durdurulduÜstadım tahliye tahütnamesi yoksa ve basit bir kira sözleşmesi sadece varsa bile çıkamaz mı, noter onaysız olursa geçerliliği varmıekareklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-09-2021, 19:03:25Tabii ki var hocam. Sonuç olarak imzalamışsınız. Mülk sahibi ile görüşüp orta yolu bulmanız en doğrusu. Örnek veriyorum 6 ayınız var, 2 ay kirayı verelim öyle çıkalım diyebilirsiniz ve ya durumunuzun sıkışık olduğunu ve çıkmak zorunda olduğunuzu belirtip çıkabilirsiniz.JimmyBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
