• 14-09-2021, 11:50:51
    #10
    ezaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz haklı gibi görünüyorsunuz ama elinizde bağlayıcı bir sözleşme yok sanırım. Bu durumda arada kalan siz olabilirsiniz maalesef Çok geçmiş olsun. Umarım en az zararla atlatırsınız durumu...
    Her seyi kayit altina aldim, odeme yaptigimin dekontlari bile var. Her sey yani sozlesmeye gore alindi.
  • 14-09-2021, 11:51:05
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun fakat sağlayıcının yapacağı hiçbir şey yoktur.
    Hesap sahibi de farklı bir işlem yapıp kapatmasına sebep olmuş olabilir. Her yapaydan kapanan hesap bot takipçiden kapanmıyor.

    Daha geçenlerde tarayıcı üzerinden sıfırdan açtığım hesap hiçbir işlem yapmadığım halde yapaydan kapanmıştı. Tek yapmanız gereken hesabı geri aktif ettirmek.
  • 14-09-2021, 11:51:10
    #12
    Hocam sizde bu işin içinde okab birisiniz ve hiç bir sağlayıcıda 1 milyon gerçek takipçi bulamazsınız ve bu işlemleri yaparkense bu olasılıkların varlığı her zaman vardır yani sonuç olarak yukarı tukursen bıyık aşağı tukursen sakal meselesi harbi zor durum çok geçmiş olsun
  • 14-09-2021, 11:51:26
    #13
    Hocam bi smm panelim yok. Oralardan kasip satış yapıyorum ara ara hesaplarim benimde kapaniyor. Şöyle düşünüyorum, insanlar nedem kendi gidip siteden takipci almazda hazir hesap alir, çünkü riskini bana birakiyorlar, riski içinde ekstra komisyon ödüyorlar diyorum.

    Hesap sahibi olsam ; kesinlikle adamın dediğinin aynısını derim.

    Smm sahibi olsam ; sorumlulugum dışında derim.

    Senin yerinde olsam ; hesap açanlara parayi döker açtırmaya çalışırdım.

    Belki yanlış düşünüyorumdur bilmiyorum
  • 14-09-2021, 11:55:17
    #14
    AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun fakat sağlayıcının yapacağı hiçbir şey yoktur.
    Hesap sahibi de farklı bir işlem yapıp kapatmasına sebep olmuş olabilir. Her yapaydan kapanan hesap bot takipçiden kapanmıyor.

    Daha geçenlerde tarayıcı üzerinden sıfırdan açtığım hesap hiçbir işlem yapmadığım halde yapaydan kapanmıştı. Tek yapmanız gereken hesabı geri aktif ettirmek.
    Tesekkur ederim. Hesap 5 yildir sorunsuz aktif kullaniliyor. Site sozlesmesinde ve servis aciklamasinda ben hakliyim. Hesap sahibi hic bir islem yapmadi hesaba. Benim disimda islem yapilmadi. O zaman servis saglayici gercek diye yazmasaydi keske. Ama hesabi actirmasi onun sorumlulugunda olmasi gerek
  • 14-09-2021, 11:57:45
    #15
    Üyeliği durduruldu
    VORTBAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tesekkur ederim. Hesap 5 yildir sorunsuz aktif kullaniliyor. Site sozlesmesinde ve servis aciklamasinda ben hakliyim. Hesap sahibi hic bir islem yapmadi hesaba. Benim disimda islem yapilmadi. O zaman servis saglayici gercek diye yazmasaydi keske. Ama hesabi actirmasi onun sorumlulugunda olmasi gerek
    @Sukrukaragoz; tam nokta atış yapmış üstteki yorumunda aslında. Her ne olursa olsun isterse organik takipçi kasımı yapılsın bu tarz işlemlerde her zaman kapanma riski vardır. Hesap sahibinin bir işlem yapmadığını kimse kanıtlayamaz maalesef. Şuan sizin yapacağınız tek şey hesabı geri aktif ettirmek.
  • 14-09-2021, 11:59:09
    #16
    AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Sukrukaragoz; tam nokta atış yapmış üstteki yorumunda aslında. Her ne olursa olsun isterse organik takipçi kasımı yapılsın bu tarz işlemlerde her zaman kapanma riski vardır. Hesap sahibinin bir işlem yapmadığını kimse kanıtlayamaz maalesef. Şuan sizin yapacağınız tek şey hesabı geri aktif ettirmek.
    Hesabi bence saglayici geri aktif ettirmeli cunki onun sozlesmesinde kapanma ihtimali yoktu. Zaten kayit altinada aldim her seyi
  • 14-09-2021, 12:19:59
    #17
    r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
    Geçtiğimiz gün bir panelden hem bot hem telafili takipçi siparişi vererek bot takipçiden düşen miktarı telafili kaliteli servisten doldurup bunun etik olmadığını bildiğiniz halde “ panelde böyle bir şey yapmak yasak değil istediğim gibi sistemi aldatırım “ diyordunuz. Şahsi görüşüm size herşey müstehak
  • 14-09-2021, 12:46:23
    #18
    brkcnklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçtiğimiz gün bir panelden hem bot hem telafili takipçi siparişi vererek bot takipçiden düşen miktarı telafili kaliteli servisten doldurup bunun etik olmadığını bildiğiniz halde “ panelde böyle bir şey yapmak yasak değil istediğim gibi sistemi aldatırım “ diyordunuz. Şahsi görüşüm size herşey müstehak
    Etik olmayacak bir durum degildi, ama yinede fikirlerinize saygi duyarim.