Siz haklı gibi görünüyorsunuz ama elinizde bağlayıcı bir sözleşme yok sanırım. Bu durumda arada kalan siz olabilirsiniz maalesef

Çok geçmiş olsun. Umarım en az zararla atlatırsınız durumu...
Her seyi kayit altina aldim, odeme yaptigimin dekontlari bile var. Her sey yani sozlesmeye gore alindi.