Hocam bi smm panelim yok. Oralardan kasip satış yapıyorum ara ara hesaplarim benimde kapaniyor. Şöyle düşünüyorum, insanlar nedem kendi gidip siteden takipci almazda hazir hesap alir, çünkü riskini bana birakiyorlar, riski içinde ekstra komisyon ödüyorlar diyorum.

Hesap sahibi olsam ; kesinlikle adamın dediğinin aynısını derim.

Smm sahibi olsam ; sorumlulugum dışında derim.

Senin yerinde olsam ; hesap açanlara parayi döker açtırmaya çalışırdım.

Belki yanlış düşünüyorumdur bilmiyorum