brkcnklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçtiğimiz gün bir panelden hem bot hem telafili takipçi siparişi vererek bot takipçiden düşen miktarı telafili kaliteli servisten doldurup bunun etik olmadığını bildiğiniz halde “ panelde böyle bir şey yapmak yasak değil istediğim gibi sistemi aldatırım “ diyordunuz. Şahsi görüşüm size herşey müstehak
Etik olmayacak bir durum degildi, ama yinede fikirlerinize saygi duyarim.