Sizce kim haklı ?
20
●560
- 14-09-2021, 12:55:00Çok geçmiş olsun. Satan kişi telafi yapmalı bence ücreti. Zaten satan kişi bot dahi olsa size söyler mi? Vicdanen söylemesi lazım böyle birşey varsa. Umarım iade eder
- 14-09-2021, 12:57:09Tesekkur ederim. Ucret iade etmesini istemiyorum ki, sadece hesabi aktif ettirsin yeter. Ya da musterinin talep ettigi zarari karsilasin.Alcatraz2020 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-09-2021, 13:00:21Oda biraz vicdan meselesi demem gibi.VORTBAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle