• 14-09-2021, 12:55:00
    #19
    Çok geçmiş olsun. Satan kişi telafi yapmalı bence ücreti. Zaten satan kişi bot dahi olsa size söyler mi? Vicdanen söylemesi lazım böyle birşey varsa. Umarım iade eder
  • 14-09-2021, 12:57:09
    #20
    Alcatraz2020 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun. Satan kişi telafi yapmalı bence ücreti. Zaten satan kişi bot dahi olsa size söyler mi? Vicdanen söylemesi lazım böyle birşey varsa. Umarım iade eder
    Tesekkur ederim. Ucret iade etmesini istemiyorum ki, sadece hesabi aktif ettirsin yeter. Ya da musterinin talep ettigi zarari karsilasin.
  • 14-09-2021, 13:00:21
    #21
    VORTBAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tesekkur ederim. Ucret iade etmesini istemiyorum ki, sadece hesabi aktif ettirsin yeter. Ya da musterinin talep ettigi zarari karsilasin.
    Oda biraz vicdan meselesi demem gibi.