VORTBAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tesekkur ederim. Ucret iade etmesini istemiyorum ki, sadece hesabi aktif ettirsin yeter. Ya da musterinin talep ettigi zarari karsilasin.
Oda biraz vicdan meselesi demem gibi.