Çok geçmiş olsun. Satan kişi telafi yapmalı bence ücreti. Zaten satan kişi bot dahi olsa size söyler mi? Vicdanen söylemesi lazım böyle birşey varsa. Umarım iade eder
Tesekkur ederim. Ucret iade etmesini istemiyorum ki, sadece hesabi aktif ettirsin yeter. Ya da musterinin talep ettigi zarari karsilasin.