Anket Hangisi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 55
Hangisi?
iphone Pro Max 12
%72,73 (40 Oy)
iphone Pro Max 11
%21,82 (12 Oy)
İkisi de değil - Lütfen Konuda yeni telefon öner.
%5,45 (3 Oy)
  • 07-09-2021, 09:37:25
    #1
    Arkadaşlar merhabalar.

    Aylık faturaya ek telefon hakkım gelmiş. 2 yılda ödeme yapacağım. Telefon normalde çok çok önemli değil benim için ancak, yine de kamerası da iyi olsun, bataryası da iyi olsun istiyorum.
    Siz deneyimlerinize ( aramızda telefoncu kesin vardır ) bana hangisini önerirsiniz ?

    İphone 11 Pro Max 256 gb : Aylık : 608 TL > Total => 13376 TL
    İphone 12 Pro Max 256 gb : Aylık : 779 TL > TOTAL => 17100 TL

    Bu fiyatlara 15 GB internet , sınırsız sosyal medya da dahil ( Yani 3000 TL'si hat paketi kullanım parası 2 yıl için - Aylık faturam 120 - 150 TL arasında )
    Arasında 4 bin tl'yi karşılayacak kadar büyük farklar var mı sizce?

    Teşekkür ederim.
  • 07-09-2021, 09:40:29
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar ben yeni 12 Pro Max 256 GB aldım. 3. Günüm fakat muazzam hızda kusursuz bir telefon yapmışlar. Daha öncesinde XS MAX kullanıyordum oda yine gayet iyiydi fakat ben şunu sordum kendime, her şey aynı standart Tek fark kamera çok çok iyi ekran bir tık daha büyük 0.4inç kadar. Değmeyebilir bu kadar para vermeye. Bence 11 Pro'da kafi bir telefon.
  • 07-09-2021, 09:41:35
    #3
    Android almanızı öneririm. O paralara cidden yazık hocam.
  • 07-09-2021, 09:42:13
    #4
    Siz iPhone alabiliyor musunuz cidden, helal olsun
  • 07-09-2021, 09:43:26
    #5
    Hocam iphone 12 0,2inc daha buyuk ve a14 islemci var. Gerisi neredeyse cok cok onemli degil. Ekran turu ayni, batarya ayni vs. Ben olsam 11 i tercih edersim fiyat/performans olarak. Ama imkaniniz varsa 12 alin tabi daha uzun vadede kullanirsiniz.
  • 07-09-2021, 09:46:43
    #6
    Hocam tavsiyem pro almamanız aşırı pahalı bence. Bu arada 11'in 12 den daha iyi olduğunu duydum.
  • 07-09-2021, 09:52:02
    #7
    11 ve 12 de ekran bakımından ciddi fark var 11 kullanırken 12 ekranı bana mükemmel gelmişti gidip direk 11 sattım . Tasarım bakımından da efsane iphone 5 kasasına benzer kasa kullanıyor 12. Sizi zorlamayacaksa 12 tabiki
  • 07-09-2021, 09:58:04
    #8
    12 deki ekran kalitesi daha iyi deniliyor. birde merak ettiğim hangi operatör 24 taksitle veriyor bizde alalım
  • 07-09-2021, 09:59:02
    #9
    Muratmuat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    12 deki ekran kalitesi daha iyi deniliyor. birde merak ettiğim hangi operatör 24 taksitle veriyor bizde alalım
    Yurt dışındayım hocam
    Her hat