Merhabalar ben yeni 12 Pro Max 256 GB aldım. 3. Günüm fakat muazzam hızda kusursuz bir telefon yapmışlar. Daha öncesinde XS MAX kullanıyordum oda yine gayet iyiydi fakat ben şunu sordum kendime, her şey aynı standart

Tek fark kamera çok çok iyi ekran bir tık daha büyük 0.4inç kadar. Değmeyebilir bu kadar para vermeye. Bence 11 Pro'da kafi bir telefon.